tänään olisi ollut fysiikan koe, mutta skippasin sen vahingossa. nukuin pommiin ja ai helvetti, kuinka vihaan tuota sanontaa. siis mikä vitun pommi. no joo, en sitten mennyt sinne ja iskä oli niin kiukkuinen, että lähdin kaikessa hiljaisuudessa ulos. mentiin e:n, p:n ja j:n kanssa keilaamaan jee. olin viimenen kummallakin kierroksella o/ sitten menimme syömään ja mulla oli melko tuskallinen olo sen jälkeen. kävin e:n kanssa ostaa kynsilakkaa ja menin kotiin.

kävin hiljattain kirjastossa ja lainasin noin kakskytäviisi kirjaa. auringonkukkametsän lainasin vain ja ainoastaan siksi, koska sillä oli niin jumalainen nimi, mutta se on kyllä loistava muutenkin, joten en oo yhtään pettynyt. oon jopa ruvennut miettimään uravalintaani uusiksi.

vastoin yleisiä odotuksia mun kokeet meni hyvin tällä viikolla. ruotsi ja psykologia meni loistavasti, historia meni hyvin ja matikka meni verraten hyvin ja sitä fysiikkaahan en oo tehnyt. j tuli tekemään psykologian kokeen jostain syystä meidän luokkaan, ja mä olin ihan omgomgomg. ensimmäinen alitajunnasta tuleva ajatukseni oli kylläkin "mitä vittua tuo täällä tekee?". sanoin sen jopa ääneen. no joo, mä tunnetusti olen melko romanttinen.

ostin uusia vaatteita pari päivää sitten ja värjäsin tukan. tää väri on ihan jumalainen, tämmöinen tummantuhkanruskea. oon kuolannut tätä väriä ehkä noin kolme vuotta. sitten tilasin myös silmälasit, saan ne kahden viikon sisällä. jee.

lähden ukin luokse.