1627287.jpg

 

:)))))))))))))))

 

melkein koko tämän päivän minä olen vain syönyt ja syönyt ja syönyt, ja koska en viime aikoina ole syönyt niin paljoa mitä nyt, niin mahaani koski ja koskee edelleen ja minua pyörrytti ja nyt on jäljellä enää huono olo, minun ikenet ja kitalaki ovat kipeät ja voisin vaikka oksentaa, mutta minkäs teet, jos nämä oksennusrefleksit tai mitkä helvetit ikinä ovatkaan ovat näin paskat :))))))))

haluan tasaisemman mielen ja odotan innolla sitä, kuinka sairaalasta soitetaan minulle elokuussa, jotta saisin jotain aikaan, kun ei kouluakaan enää ole, ja VAIKKAPA APUA SYÖMISHÄIRIÖÖN TAI JOTAIN VASTAAVAA, KIITOS :)) nyt tekisi mieli kovasti juoksemaan, mutta koska mahani on näin täynnä, ei tee oikeasataan yhtään mieli. paljon mieluummin kestän syömättömyydesta johtuvaa huonoa oloa, kuin tätä.

huomoenna pitää pestä vaatteita koska en tänään jaksanut, mennä ihonpuhdistukseen ja käydä kaupungilla. minulla on hurjat 20€ taskussani ja pitäisi ostaa kilo meikkejä ja kynsilakkaa. kiitos ja siunausta, lähden tupakalle.

PS, näin viime yönä maailman omituisinta unta, pussailiin siinä ainakin kolmen tytön kanssa. nyt minun tekisi niin kovasti mieli kirjoittaa tätä viimeisintä novelliani, mutta kun en pääse siinä aloitukappaletta (mikä sattuu olemaan aivan paska) pidemmälle, ja vaikka nyt se fiilis on ulottuvissani, se karkaa aina kun alan kirjoittamaan.

PPS, ehkä teenkin lenkin sijaan 100 vatsa-, selkä- ja vinoa vatsalihasliikettä.