olen aika nopea tekemään asioita. tänäänkin pakkasin noin viidessä minuutissa, ja vielä siististi ja systemaattisesti. iskä ei ole läheskään niin pitkään poissa himast kun minä, ja se aloitti noin 2h sitten.

ihonpuhdistuksessa oli kamalaa :oo se koski ihan helvetisti, paljon enemmän kuin viime kerroilla. nyt tuntuu siltä, ettei siitä ollut edes hyötyä, mutta ehkä mun iho nyt vähän laskee tässä päivien kuluessa. eikä se edes ollut niin kohtuuttoman kallista.

mieleni tekisi kirjoittaa runo, mutta siitä on valmiina vain pari ensimmäistä virkettä, eikä mitään hajua sisällöstä, joten en taida. novellejakin tekisi mieli jatkaa, mutta jospa odottelen inspiraatiota ainakin tämän viikon ajan.

huomenna lähdetään helsinkiin klo 5. 11 aikaan ollaan siellä, ja sitten voin shoppailla, mutta kun......sdals en oikein tiedä mitä ostaisin :s sukkia ja alusvaatteita ainakin, koska en jaksa pestä niitä :Dd sitten varmaan vain jotain vaatteita. oon himoinnut jo pitkään sellaista back streetin mustaa hupparia, missä on sellanen mankan kuva etupuolella, mutta kun se- maksaa- niin- vitusti. 80€ :S helsingissä olisi kyllä kaikenlaisia kivoja kauppoja, mis oon himoinnut käydä, mut kun en osaa liikkua siellä. jäljelle jää siis nää perus h&mt ja onlyt ja vero modat ;< miun pitäisi ostaa ainakin kaksi levyä (queenin night at the opera ja rolling stonesin sticky fingers), mutta kun mun tuurilla niihinkin menee ainakin 40€ ja kun mulla ei muutenkaan tuota rahaa ole kauheasti. mihin se aina häviää?

ostin tänään uuden meikkivoiteen ja huulipunan, mikä osoittautui aivan huonoksi ja väärän väriseksi. sen piti olla nude pinkki mutta se olikin ihan oranssi!

myöhemmin

ei hitto, en oo nauranut tänään kertaakaan ja vähän aikaa sitten nauroin jotain minuutin verran ja tuli ihan huono olo.

1631057.jpg

 

tässä on miun entinen hoitohevoseni :)) (tosin käyn sillä ratsastamassa kerran vk joten ei se nyt ihan entinen ole ;---D)