sain äsken jonkun oudon kohtauksen.

 tein matikanläksyt ja iskä tarkisti ne ja sillä aikaa tein ruotsinläksyt. sit tulin huoneestani ja iskä käski mun korjata pari tehtävää, ja mä olin juuri hetkeä ajatellut brokeback mountainia ja sitä yhtä kohtausta missä jack "nukkuu seisaaltaan" nuotion ääressä ja ellis tulee halaamaan sitä, ja sitä kuinka siinä amerikkalaisessa julisteessa lukee "love is a force of nature". sit korjasin niitä tehtäviä ja iskä katto vierestä ja mä rupesin................... itkemään! se johtui oikeasti siitä elokuvasta, ja sitten kun ajattelin, että iskä tietenkin luulee että mua vituttaa tehdä niitä tehtäviä, mua rupes vituttamaan vielä enemmän ja kun olin naama maahan päin (seisaallani pöydän ääressä) niin kyyneleet vaan valu maahan ja mun piti koko ajan pyyhkiä silmiä ja silleen. sit iskä häipy ja mie menin vessaan pyyhkimään naamaani. sitten rupesinkin nauramaan, ja hekotin ihan hervottomasti varmaan viisi minuuttia, ja kun tulin ulos, iskä kysy että "mikäs sulle nyt tuli" ja mie nauroin taas jotain pari minuuttia ja sain sanottua että "mie nauran". ja sit nauroin ja nauroin ja jouduin haukkoo henkeä ja kun mä vedän henkeä, niin mulla kuuluu semmosta hassua vinkunaa kurkusta ja tämä kakofonia kuulosti ihan hullulta. sit tulin tähän ja oon vähän nolona ku iskä on tossa keittiössä.

ei vittu :D