Mitä tää vuodatus nyt lagaa.

Tänään oli P:n rippijuhlat. Aika hassua, että mun mielipiteeni itsestäni sahaa koko ajan edestakaisin. Mulla ei ollut nyt rahaa, että olisin voinut ostaa jotain kivaa sille (ostan myöhemmin), joten vein vaaleanpunaisia ruusuja. P laittoi ne huoneeseensa, ja sitten siinä oli kaikenlaisia muita juhlamenoja, ja parin tunnin päästä menin jostain syystä P:n huoneeseen, ja näin ne kukat siinä pöydällä. Ensimmäinen ajatukseni oli: "Kuka on osannut valita noin kauniita kukkia??". Onneksi en sanonut sitä ääneen. Mä olen jostain syystä pitänyt viisitoistavuotiasta "vanhana", ja kun näen, että mua nuorempi kaveri menee ripille, mä tajuan olevani vanhempi. Raakaa.

Kävin toissapäivänä ja tänään juoksemassa 8km. Se oli yllättävän helppoa. Olo sen jälkeen oli (on) kylläkin karmea. Mun jalat on ihan tappavan kipeät, ja tämä alavatsa kanssa. Sehän on aina muutenkin, mutta nyt se on ihan liekeissä.

Kattelin mekkoja ja korkokenkiä tänään netistä. Nööy, mä olen oikeasti vanhenemassa :(

Päivän olo: Chandlerin ilme.

1770003.jpg