iskä lähti työmatkalle ja minä olen viikonlopun kotona 37,80 € takataskussani.

pitäisikö ryypätä, ostaa kaikkea turhaa kamaa, hankkia vaikka medusa, vai ostaa ihan ruokaa, mihin tarkoitukseen se fyrkka onkin?? (älkää käsittäkö väärin, iskä antoi mulle 20€ ruokaa varten, ja imuroin ukin luona niin sain sen toisen kaksikymppisen, en mä syö viikonloppuisin neljänkymmenen euron edestä :D) voisin ehkä leikata tukan. tätä takatukkaa en saa ite leikattua, joten voisin käydä nappaisemassa siitä 2mm pois sillä kampaajalla, missä käyn yleensä koska se on niin raivostuttavan halpa paikka!!!!! taidan ostaa yhden harmaan mekon ja keltaiset sukkahousut, tai ainakin ne keltaiset sukkahousut ♥ en nyt muista paljon se mekko maksoi, mutta se oli nätti, ja koska minä en koskaan osta mitään naisellista, niin nyt olisi korkea aika. eikä se ole niin kauhean naisellinen edes.