1676372.jpg

 

otsikko.

menin aamukuudelta nukkumaan, ja nousin siinä kahden aikoihin. vetelehdin kotona, kunnes puin päälle&meikkasin etc.etc. ja lähdin viemään Controlia videovuokraamoon, koska se on "uusi" leffa, ja niitä voi pitää vain päivän. se olikin kyllä niin jäätävä elokuva ettei mitään rajaa. no, vein sen, ja sitten menin norkoilemaan kaupungille, nykyään jaksan tehdä sitä koska mulla on pyörä, ja sattumalta tapasin Eliaksen :) juoruiltiin vähän aikaa, ja sit päätettiin lähteä meille kahville. jee, oli kivaa. oltiin meillä pari tuntia ja kun se lähti, niin iskä tuli. nyt se on ihan pistoksissa, se ei oikein osaa suhtautua mun kavereihin.

mä en ole syönyt tänään mitään, ja musta on outoa, ettei mulla ole edes nälkä. no, aina kun yskin (mulla on meinaan pieni flunssa edelleen) alavatsaan sattuu, mutta ei muuten mitään.

kohta taidan lähteä lenkille, jos jaksaisin, ja sitten tuijotan donnie darkoa pari tuntia. se on oikeaszti maailman paras elokuva <3<333<33 ah.

klo 6.06

kävin lenkillä (meinasin pyörtyä, olisiko jotenkin uusi juttu) ja sitten menin lotalle ja me katsoimme donnie darkon ja hohdon. hohto oli paska, donnie darko hyvä. lotastakin se oli hyvä, vaikkei se ymmärtänytkään sitä kunnolla.

kuten voi päätellä, minä valvoin taas vaihtelun vuoksi koko yön, ja kohta rupean keittämään kahvia ja sitten taidan lähteä pyöräilemään, mutta en tiedä minne, sillä jos auringonnousu näkyisi kunnolla, niin voisin mennä katsomaan sitä sillalle, mutta kun ei niin ei. olisi ihan cool pyöräillä ABC:lle kahville, mutta yksin se olisi ankeaa, mutten kehtaa herättääkään ketään tähän aikaan. minä kirjoitin helvetin pitkän jutun itsestäni tuossa äsken, ja voin laittaa sen tänne, jos joskus huvittaa. siinä on kyllä tosi epäoleellisia tietoja. yksi vaihtoehto on tietenkin, että menen ihan kylmästi nukkumaan, ja herään joskus illansuussa ja sekoilen illan ja todennäköisesti menen uimaan aamuyöllä.

maailma on mahdollisuuksia täynnä.