ensimmäinen muistikuvani heräämisestäni on se, että makasin puoliksi peiton alla ja iskä seisoi ovella, oli lähdössä töihin ja puhui kahvileivästä. tämä flashback tuli mieleeni vasta silloin, kun yhdentoista aikoihin nousin, kävelin ruokasaliin, ja pöydällä oli kaksikymppinen. soitin iskälle, eikä se ollutkaan puhunut mitään kahvileivästä, ainoastaan maidosta :D hanna tulee meille tänään ja olen järjestellyt vähän paikkoja. vähän, koska täällä on kohtuu siistiä, eikä se kyllä välittäisikään siitä. mun tukkani näyttää nyt kivalta, koska värjäsin sen tummanruskeaksi, aikalailla sellaiseksi mitä se on oikeasti, ja se on pitkä ja paksu ja kiiltää eikä ole enää hampuilla niin kuin sillon, kun oli se violetti. en näytä enää niin vajaalta tukka auki, mutten ole vielä päässyt niin pitkälle, että pitäisin sitä auki.

minä sain kutsun puuartesaanien valintakokeeseen > en mennyt. sain myös jälkihaussa kutsun kone- ja metallialalle > en mennyt sinnekään. minä menen iltalukioon!!! :DD repikää siitä. parin kuukauden päästä pitää soittaa niinivaaran lukioon ja kysyä onko paikkoja auennut. minä ja l nimittäin muutamme niinivaaralle ensi keväänä. jee, oon oikeasti tosi innoissani siitä! minä ja l ja p olimme eilen kaupungilla, käytiin syömässä hesessä, vaikka olisin halunnut käydä hakemassa kolme eri annosta vaikka vietnamilaisesta, pizzeriasta ja vaikka sitten sieltä hesestä ja mennä syömään ne kirkonmäelle, mutta ei mulla ollut oikein mitään perustelua. se olisi vain ollut kivaa :< sitten ostettiin kaksi pakettia jäätelöä ja syötiin nekin. me kuljeskeltiin anttilassa ja sokoksella huonekalu- ja kodinkoneosastoilla ja mietittiin meidän tulevan kämpän sisustusta. l on myös tosi innoissaan, siksi se onkin kivaa.

mun mahani on vähän kipeä, vaikka en ole syönyt muuta kuin korppuja ja tonnikalaa. hassua, ei sen niistä pitäisi mennä miksikään? kumma juttu, sieltä sairaalalta ei ole soitettu mulle vieläkään, vaikka niiden piti viides päivä näin tehdä, ja siinä kirjeessäkin oli oikein kellonaika ja kaikki. mut ei se mitään. ehkä nyt voisin opetella sitä, mikä sujuu muilta luonnostaan, mutta mihin minä tarvitsen psykologia ja ravintoterapeuttia ja kuutta ihmistä; elämistä.

PS//

mie en uskalla käydä vaa'alla, en viitsi/jaksa/raaski ostaa uusia vaatteita vaikka niitä kyllä pitäisi hankkia, en jaksa virittää kitaraani, ja minun tekisi mieli mennä nyt suihkuun ja nukkua loppupäivä. haluaisin ostaa 46 uutta levyä ja kilon meikkejä ja kaksi litraa kynsilakkoja ja naiselliset korkokengät, mutta koska näytän näin rentulta, niin eihän ne sopisi yhtään. ei jeesus.