mun mahani on ihan vitun kipee, ja tekisi mieli meikata noin tunti, mutta kun lähden kolmeksi ihonpuhdistukseen, niin en voi, enkä sen jälkeenkään. ah mitä kohtalon ivaa. ja mun painoni on noussut, se ei oo pitkään aikoihin ollut näin korkea. angst.

olin ukin luona.. lauantaina, ja se sanoi, että olen hoikka ja kun kysyin siltä, että paljon se lottoisi mun painavan, niin se sanoi 10kg alhaisemman määrän, mitä se sitten todellisuudessa on :D en tajuu. sitten se jopa sanoi, että mä olin pienempänä niin urheilullinen, etten sen takii oo levinnyt, mikä on kyllä aikamoista kuraa sillä vaikka mä olenkin harrastanut kaikenlaista, niin oon aina vihannut liikuntaa.

+ SATAA :)

+ HUOMENNA LÄHDETÄÄN!

+ saan kameran ens kuus :))))))

- vaikka oon vetänyt noita pillereita vaikka kuinka kauan, ei niistä ole mitään hyötyä :<

- tukka, koska se on niin paska :(((( värjään sen vittu oranssiks sitten kun tullaan

- keho ihan kokonaisuutena. minkä takia mun maha on yläpäästä, tosta rintojen alta tollainen kiinteä ja luut tuntuu ja näkyy ja näin, mutta alempaa sitten... EI!

- aina kun minun tekisi mieli kiduttaa itseni hengiltä urheilemalla, se on mahdotonta. esimerkiksi nyt tänään en voi :<

- miksi minua pyörryttää niin helposti..................

 

1628821.jpg

 

SITTEN KUN MIE MUUTAN OMAAN KÄMPPÄÄN NII MUN HUONEESEEN MÄ RAAHAAN VAIN SÄNKYNI JA KITARAN JA OSTAN VÄHÄN ISOMMAN VAHVISTIMEN JA SITTEN MAKOILEN VAIN SÄNGYSSÄ NOIN LAIHANA PELKÄT ALUSVAATTEET PÄÄLLÄNI :))))))

ei muuta.