Kirjoitetaanpas nyt sunnuntain kunniaksi tällaisella maskuliinisen vaaleanpunaisella/pinkillä/aniliininpunaisella, ihan minkälaisena sen itse näette.

Hieman mun top 5- asioita.

bändit

1. Mun on pakko sanoa, että My Chemical Romance. En voi sille mitään :D Aika kausittaisesti tulee kuunneltua, välillä menee kuukausiakin ettei mitään, mitä nyt välillä pyöräytän Black Paradet soimaan.

2. Queen, uusin ihastus.

3. The Ramones, ikisuosikki, vaikka olenkin jostain syystä vähentänyt sen kuuntelemista.

4. Kiss, löysin sen uudestaan <3

5. Savage Garden, nam.

vaatteet

1. "Scream if you wanna go faster"- t- paita. :D

2. tämä normaali, vanha ja rikkinäinen musta hupparini.

3. kaikki bändipaitani ovat kivoja :)

4. raitaiset yöhousuni, ne on ihanat.

5. nyt tultiin taas siihen, että mulla on niin vähän vaatteita, ettei niistä löydy edes viittä suosikkia. ei kun löytyypäs, nimittäin ne poikien farkut, jotka ostin rasmukselta <3 ainoa vika niissä on se, että kun laitan ne ylleni, huomaan kuinka paljon oon lihonut :( koska se oli jotain joulukuuta, kun ostin ne, ja silloin ne oli mulle melko löysät, mutta nyt olen siis levinnyt, ja ne ei ole enää niin löysät. tosin en oo koittanut niitä pitkiin aikoihin.

meikit

1. meikkivoide (Dream Matta Mousse sävy 010 ivory, jos jotain kiinnostaa :D). tarviin sitä litroittain tämän aknen peittämiseen (huomenna ihonpuhdistukseen;)). ja jos en laita meikkivoidetta, mut meikkaan muun naaman, niin ei niistä muista meikeistä ole mitään hyötyä, koska huomio kiinnittyy väkisinkin näihin kraatereihin :)

2. ripsiväri. silmäni näyttävät alastomilta, jos mulla on feissi täynnä meikkivoidetta, mutta ei mitään silmissä :< lisäksi mulla on niin pitkät ja tummat ripset, että niitä on mukavaa esitellä.

3. kulmageeli, mulla on kyllä tummat kulmakarvat, mutta ne näyttää paremmilta sen geelin kanssa, koska se kumminkin on melko huomaamatonta, mutta tarpeeksi.. muotoilevaa.

4. poskipuna, ei selittelyjä.

5. vaaleat huulikiillot/-punat.

elokuvat

OBS nämä on mahdotonta laittaa järjestykseen

1. taksikuski. aivan mieletön :o

2. detroit rock city, loistava! unohdan aina, että se on niin hyvä, minkä takia katson sen ehkä kahdesti vuodessa, mutta sen takia se varmaan pysyykin niin hyvänä :D

3. in america, joku niin suloinen.

4. lieksa!, millä lailla se on kummallinen? mun mielestäni ihan harvinaisen selkeä.

5. ylpeys ja ennakkoluulo.

 1627250.jpg

(tällä kuvalla ei ole mitään tarkoitusta, satun vain pitämään siitä :D)