mun marsu kuoli :( mutta se kyllä olikin vanha.

poistin sims2:sen lisäosineen mun koneelta ja lopetin demittämisen, koska ne molemmat, myöntäkää pois, on ihan helvetinmoista ajanhukkaa. siis ihan tosi, pelasin ennen aina jotain 3h päivässä, vaikka saman ajan olisi voinut käyttää vaikka siivoamiseen tai nukkumiseen tai ihan mihin tahansa muuhun. demityksestä en oo edes tykännyt pitkiin aikoihin, siellä on taso laskenut ihan selvästi. hullu paikka.

mitäköhän tekisin tänään. voisin vaikka olla jonkun kanssa mut kukaan ei oo mesessä enkä löydä mun kännykkää [hohhohhoh]. aurinko paistaa, joten voisin mennä ottamaan aurinkoa, mutta siellä tuulee noin kovasti, ja koska mä nykyään palelen koko ajan, niin mulle tulee vain kylmä. se on kyllä kummaa, ennen mä hikoilin koko ajan. voisin mennä kaupungille, mulla onkin jotain 15€. tai kirpparille, en oo käynyt siel pitkiin aikoihin ja sieltä vois ehkä löytyäkin jotain. voisin myös tänään siivota mun huoneen, aloitin sen jo puoliks eilen kun keräsin kaikki vaatteet [mitä oli ihan yllättävän paljon] pesuun.

ei vittu että joy division on hyvä.

1669527.jpg

 

//

enkä minä oikeastaan edes halua olla normaali, kaunis, muottiinsopiva ja hyväksytty, vaan se outo renttu, josta kukaan ei pitänyt, mikä olin muutama vuosi takaperin.

mun tukka on iha helvetin huonossa kunnossa nykyään, ennen se oli paksu ja sileä ja kiiltävä :< taidan leikata sen, sitten kun koulu alkaa, jos raaskin. oon kumminkin kasvattanut sitä reilusti yli vuoden, mikä on mulle ennätys.

mä päätinkin mennä kympille ja hakea sen jälkeen musiikkilukioon. pitää soittaa opinto- ohjaajalle tässä joka päivä. siinä on vain se, että mä voin nostaa vain neljää ainetta, ja pitäisi nostaa.. no.. ainakin kahdeksaa. saisin kyllä ne nousemaan, jos haluaisin. ongelmani kaiken suhteen on, että osaan ja ymmärrän, mutten jaksa.