Iskä suuttui mulle, vaikken oikeastaan tehnyt mitään. Nyt se leipoo karjalanpiirakoita tuolla ihan raivoissaan. Mun pitää häipyä huomiseksi aamupäiväksi pois, jotta se voi SIIVOTA. Saatana. Mitäköhän keksisin, taidan mennä tallille. Tai sitten menen sinne vasta iltapäivällä, koska aamupäivällä siellä pitää ihan tosiaan tehdä jotain. Kuuntelen Sticky Fingersiä mankasta kerta toisensa perään. Onpas tämä hyvä, varsinkin Sway on loistava.

Nyt mulla on pyörä [mainitsinko sen jo??] ja kävinkin tänään pyöräilemässä ;));) Se on muuten hyvä ja hieno ja kelpoinen pyörä, mutta sen takakumi on vähän tyhjä ja vasen poljin on jotenkin..... kiero? Ajoin jonkun hikisen 10kmn lenkin, ja mulle tuli ihan kuuma! Naama oli ihan märkä ku tulin himaan, aika köyhää. Mulla kylläkin oli PAKSU MUSTA HUPPARI ylläni, vaikka täällä paistaa aurinko.

No, nyt mulla on violetti tukka. Värjäys oli kyllä aika iso urakka. Eilen ostin purkin värinpoistoa ja purkin sitä itse violettia väriä. Eihän se värinpoisto riittänyt mihinkään, ehkä kolmasosaan koko mun letistä. Niinpä siinä kävikin niin, että mun tää etutukkaosio on juuresta ihan vaaleankeltainen, ja latvoista seksikkään ORANSSI. En viitsinyt iskeä violettia siihen päälle, ettei lopputulos ole ihan kirjava, tai pahempaa; ettei se edes tartu. Tänään kävin ostamassa KAKSI värinpoistoa ja TOISEN violetin värin, ihan siksi että kun näin, ettei se määrä, mikä värinpoistossa on sitä väriä, riitä mihinkään. Se olikin ihan hyvä juttu, sillä ei se riittänytkään. Mutta nyt minulla on siis VIOLETTI tukka. Tämä onkin paljon tummempi mitä luulin. Ei se mitään, ihan makee silti.

Kumma kyllä, mun paino ei noussut yhtään sinä aikana, kun olin Brysselissä. En kyllä syönytkään siellä paljoa mitään, mutta silti. Yhtenä päivänä oltiin J:n kanssa kaupassa, ja kun se kysy että syönkö mä jogurttia tai jotain sellasta ja vastasin että en, niin se kysyi että "syötkös sä ylipäätään mitään?". Se oli jotenkin kummallista.

Hei hei hei, miksi en osaa kirjoittaa enää yhtään mitään? Päiväkirjaa en ole avannutkaan, vaikka ajattelin tänään tai huomenna tai ylihuomenna/ whenever kirjoittaa sen loppuun, koska siinä ei ole kuin pari sivua jäljellä. Ostin meinaan uuden eilen ;);;;)) Enkä ole yhtään edistynyt esimerkiksi siinä sorsa- jutussa, en oo kuukausiin koskenutkaan siihen. Tänään kyllä avasin sen ja luin viimeisen lauseen, minkä olin kirjoittanut, mutta mieleeni ei kohonnut ainuttakaan ajatusta, miten jatkan sitä. Tiedän kyllä, mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta miten se tapahtuu, siinäpä vasta pulma.

Walk the Line on muuten ihan tavattoman hyvä elokuva! Joaquin on <3

1660956.jpg

 

klo 0.21

nyt se tuli hieromaan sovintoa [tarjosi piirakoita]. en ottanut >:d